DUR’s Bestyrelse
Udgivet den 18. januar 2016
Dianalund Udviklings RÃ¥d’s bestyrelsesmedlemmer er som følger:
Kasserer
Revision
Bestyrelsesarbejdet
DUR’s bestyrelses arbejde bestÃ¥r i at følge op pÃ¥ hvilke tiltag de enkelte undergrupper arbejder med og at understøtte disse med de værktøjer og muligheder der er til rÃ¥dighed, f. eks. hvor søger man bedst efter midler til lige præcis undergruppen næste projekt.
Du kan se referater fra bestyrelsens møder her: Bestyrelsesreferater
Her under beskrives hvordan DUR’s bestyrelse sammensættes:
- Bestyrelsen vælges af generalforsamlingen med 5 personer i lige år, og 4 personer i ulige år. Valget er for en 2 årig periode. Der vælges desuden 2 suppleanter
- Bestyrelsens sammensætning er 2 medlemmer valgt af og blandt foreningsmedlemmerne, 2 medlemmer valgt af og blandt erhvervsmedlemmerne, 1 medlem valgt af og blandt institutionerne. De sidste 4 medlemmer vælges frit blandt de opstillede medlemmer
- Teknisk vælges der i lige år 1 foreningsmedlem, 1 erhvervsmedlem, 1 institutionsmedlem og 2 frit valgte. I ulige år 1 foreningsmedlem, 1 erhvervsmedlem og 2 frit valgte
- Bestyrelsen afholder møder efter behov, dog mindst 4 gange årligt
- Der vælges 2 revisorer og 1 revisorsuppleant.
Vær med til at gøre en forskel
Vil du være med eller har du en god ide
Du er også meget velkommen til at kontakte formanden på formand@dianalund.dk hvis du gerne vil være med i en af de eksisterende grupper eller har en ide til noget helt fjerde.